söndag 2 februari 2014

Dag 2

Om jag (under pistolhot) var tvungen att tatuera in en låttext i svanken skulle det bli .... Hmm ... Det är en ypperligt svår fråga för jag är inte intresserad av att göra en tatuering + att jag kan inga låttexter, om man inte räknar barnsånger etc. Men eftersom jag är tvungen har jag kollat upp lite låtar jag gillar och kommit fram till denna rad:

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive

Jepp, det är Bon Jovi och  hela texten lär ju inte få plats i svanken så det fick bli refrängen. För den intresserade finns hela texten här. Hela låten finns på youtube på denna länk.
Och för den som inte vet vilka Bon Jovi är så har ni en bild nedan.
Bild lånad här.
Bon Jovi är bandet som må ha förändrats lite grand utséendemässigt under åren, men som ändå alltid låter mer eller mindre som de alltid har gjort sedan de startade sin karriär på 1980-talet. Men det är ju bra, då vet man ju alltid var man har dem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar