måndag 3 februari 2014

Dag 3

Något jag skulle vilja lära mig. Att jonglera ordentligt. Förra året gick jag en fortbildning som tränare under två helger i maj och juni. Mellan de två helgerna fick vi i uppdrag att lära oss jonglera och saken var den att jag köpte jongleringsbollar, okej det var mer mjuka tennisbollar, och övade varje dag i ca en vecka och jag lärde mig hyfsat. Men eftersom jag även var tvungen att läsa kurslitteraturen etc så glömdes jonglerbollarna bort. Jag har för planer att under året ska jag verkligen se till att lära mig så det blir väl ett till nyårslöfte. Nu gäller det bara att jag hittar de tre bollarna igen, jag vet var två är ...

Bild lånad här.

1 kommentar:

  1. När man går in på din blogg, kommer in inloggningsruta till mimmisofie, antar att det är för att du har den som ett bloggtips. Det går ju bara att klicka bort men lite störigt... Julia (Katas syster) bor i Skottland nu, i hennes korridor bor en dansk som är typ världsmästare i jonglering. Gissa om han kan några partytrick!

    SvaraRadera