onsdag 15 december 2010

Uppdatering

Jag trodde ju att jag skulle bli bra på att uppdatera min blogg igen, men jag bedrog mig grundligt. Jonas är ju hemma, som ni vet, och det har verkligen varit fullt upp sedan dess. Vi har målat om köket så det inte är nikotingult längre. Eller, Jonas målade om köket, jag fyllde mest på med färg på småställen. Min kropp är lite knepig när det kommer till att göra tunga saker. Jag är konståkare sedan barnsben och att hoppa upp i luften och rotera två (eller tre) varv för att sedan landa på en fot är inga problem, men när det kommer till att hålla en pensel i handen och måla så är min arm (och handled) alldeles slut efter bara ett par minuter. Knepigt det där och det är väl bara bra att jag går på core-träning en dag i veckan ... Vår instruktör säger att det är magen som jobbar i i stort sett allt man gör, vilket väl förvisso är helt sant, men när man ligger på golvet och ska göra pushups (armhävningar) så är man lite smått förbannad för det är ju armarna som man blir trött i. För övrigt är Lena (vår instruktör) en superb instruktör, en av de bästa jag varit med om faktiskt. För när jag ligger på golvet och är fullt övertygad om att hon vill ta livet av oss, då vet jag att jag tränar ordentligt och att träningen ger resultat i slutändan =)

För övrigt ska jag vara tränare på Gotland under vecka 25. Jippy!! Gå in här och anmäl dig, eller ditt barn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar