måndag 20 juli 2009

Min bästa vän

Min bästa vän är i Irak och hälsar på sina släktingar. Hon åkte iväg förra lördagen och kommer att vara hemma igen den 15 augusti. Irak är väl inte den säkraste platsen i världen att befinna sig på just nu, men jag förstår att hon vill hälsa på sina släktingar. Jag kan inte ens ringa henne under dessa fyra veckor för att hennes morbror inte vill ge mig numret!

Jag saknar henne så otroligt mycket!


Vi, ett par timmar innan avfärd till Irak. Varför håller hon mig på magen? =)

4 kommentarer:

  1. Hmm, ja varför håller hon dig på magen? =D
    Emilia

    SvaraRadera
  2. något du o jonas glömt att berätta kanske ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha =) Nja, det är nog inte så att Jonas och jag glömt att berätta något. Vian har alltid haft en tendens att hålla en på magen på många bilder tidigare.

    SvaraRadera
  4. Det händer inte mycket här nu.... Jag vill läsa!

    SvaraRadera