fredag 2 juli 2010

Myggbett

Igår var jag ute på Jonas familjs sommarställe för att fira Cecilia (Jonas mor). Jag hann knappt hälsa på alla innan fyra-fem myggor upptäckt mig! Så nu har jag väl en 9-10 myggbett som kliar något infernaliskt ... En del kanske jag förväxlar med knottbett men det spelar kanske mindre roll i sammanhanget. I alla fall bjöds det på grillat och supergod tårta till efterrätt. Jag trodde det var hemlagad tårta men när vi tagit ett par bitar avslöjades det att det var en Delicatotårta. Väldigt god, men det hörs ju på företagsnamnet =)



Dock fick jag åka hem relativt tidigt, fredag idag så sista jobbdagen innan helg. De har lovat massa sol i helgen så jag kommer att ligga på första parkett i trädgården. Indränkt i solkräm så klart, annars vet jag att jag bränner mig.

Bild lånad här.

1 kommentar:

  1. ajajaj.. hoppas att du ändå kunde njuta av tiden där. Puss
    /Jonas

    SvaraRadera