torsdag 14 april 2011

De fyra årstiderna

Jag har ont i muskler som jag hade glömt att man hade som konståkare. Vår månadspresentatör blev sjuk i måndags och för att hon skulle orka genomföra uppvisningen över huvud taget, fick jag också hoppa in som månadspresentatör. Det var ingenting som jag hade räknat med alls, men så kul det var!! Jag gick in och rockade loss i stormnumret också. Det visste ingen mer än Jonas och jag om. Riktigt kul att göra åkarna förvånade, föräldrarna också för den delen =) Bjuder på en bild på de yngsta åkarna som var snöänglar och vårblommor. På denna bild är de snöänglar, men det ser ni ju =)

Nu väntar jag spänt på att de som filmade uppvisningen ska klippa ihop den och bränna på dvd-skivor så att även jag kan få se hur det blev. Stod ju mest bakom kulisserna eller var ute på isen.

Falukuriren var också på plats och tog bilder. Det blev en notis i tidningen idag som ni kan läsa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar