söndag 2 mars 2014

PLL

Förra året veckopendlade jag mellan Leksand och Sandviken och eftersom det kan bli ganska långtråkigt att vara ensam så många kvällar i veckan så började jag se på en hel del serier, bland annat Pretty Little Liars. Under sommaren blev det ett naturligt uppehåll och jag misstänker väl att PLL också hade uppehåll. I höstas började jag titta igen och ca en gång i veckan, men efter juluppehållet har jag inte tittat, förrän nu. Jonas är bortrest över helgen så jag hade chansen, eller hur man nu ska uttrycka det. Missförstå mig rätt, jag kan så klart titta på tv-serier även om Jonas är hemma, men då jag är lite av en person som inte bara kan se ett avsnitt om jag vet att det finns fler att se. Men i alla fall, Jonas har varit i Sollefteå för en brödrahelg så jag har haft både fredag och lördag kväll sambofria så jag har tittat på flera avsnitt av PLL. Men det är så läskigt att se när man är ensam hemma! Jag är visserligen ganska lättskrämd, men flera gånger under avsnitten måste jag göra något annat under tiden för jag tycker det är så mycket som är obehagligt. Tack och lov har de slutat med maskerna de hade för ansiktena i säsong 1 eller 2, då mådde jag dåligt på riktigt. Avskyr masker så ni kan ju tänka er hur jag mår när det är Halloween ...
Bild lånad här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar