lördag 15 mars 2014

Skate Malmö

Förra helgen var jag nere i Malmö på Skate Malmö (en internationell klubbtävling). Jag hade en tävlande från Brinka, Axel, och det gick ganska bra på tävlingen för honom. Jag såg tävlingen mer som en tävling där man ser vad andra kan och var Axel ligger i förhållande till andra i samma ålder. Så sedan vi kom hem har vi gått igenom judges details och gjort lite småändringar inför säsongens sista tävling som är SKF-troféen i Östersund nästa helg.

Så klart hann vi med en massa annat utöver tävlandet också. Bland annat middag hos mina föräldrar i Gislöv, resa med Citytunneln till Emporia, lunch på Entré, promenader i Slotts- och Kungsparken, fågelskådande i Malmös parker och allmänt njutande av vårsolen.

Bild från mitt instagramkonto - lördagen den 8 mars 2014
Jag hashtaggade självklart "vårsol" ♥

1 kommentar:

  1. Det var kul att rå om er även om det blev kort. Ha det bra tills vi ses nästa gång. kram

    SvaraRadera