torsdag 11 december 2014

Har varit norrut i helgen som gick

Närmare bestämt ca 4 timmar norrut från Sandviken/Gävle med tåg. Det har varit klubbtävling i Östersund och det gick riktigt bra för mina flickor, eller vad sägs om ett säsongsbästa, två personbästa, ett silver och ett guld?!

Bra, bättre, Brinka!
Bilden tagen av Maya.
 
När vi ändå pratar tävling så kommer här en gammal bild från vad jag tror är Nyårshoppet med Trelleborgs KK 1990/1991:
 
Vem som tagit bilden vet jag inte, men det kan man säkert ta reda på.
Tror att jag kom på en delad fjärdeplats eller något. Jag har i alla fall min första tävlingsklänning, den gamla klubbjackan om man jämför med de andra i vita jackor och så har jag Wifa-skridskor på fötterna. Gjorde även upptäckten att jag fortfarande står likadant med benen när jag jobbar på isen idag. Ränderna går aldrig ur, eller vad man säger =)
Singelåkarna står med vita jackor (utom Emily som står i en svart kofta längst fram) och de i svarta jackor i bakgrunden är Team Jambalaya. TKK hade ett synkrolag på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar