söndag 14 juni 2015

Veckan som gått

Denna vecka har jag haft sista ispasset för eftersäsongen, Jonas har haft skolavslutning, jag har ätit lunch på stan och sett studenttåg (i fredags) och igår (lördag) cyklade Jonas och jag in till stan och shoppade lite småsaker och så åt vi lunch på Oden. Så det har varit en vecka som har gått i ett, jag har även hunnit med att bli lite solbränd när jag cyklade runt på stan och satte upp affischer till Lilla Brinkalägret.
Veckan i bilder:


Affischen jag cyklade runt stan och bad affärsinnehavare att sätta upp. De gick åt fort och i lördags såg Jonas och jag dem i flera butiker, kul.


Jag hann med möte med SISU och fick lite sommarpresenter. Jonas fick de skaftlösa sockarna då jag hellre använder sockar som är vita eller färgglada än svarta så Jonas har mer nytta av dem än mig. Nyckelbandet var riktigt fint så funderar på att sätta det på min nyckelknippa. Den lilla vita brickan är en bricka man sätter i kundvagnar, får lägga den i plånboken. Pappret under presenterna är en översikt över höstens utbildningar med SISU, under sockarna ser man vilka jag har kryssat för, men det är inte utbildningar för mig ;)


Efter sista träningspasset i måndags fick jag finfina presenter. Det till vänster är en brudorkidé ♥
I potpurrit till höger finns en liten ugnsfast form, ett hekto te (Holiday), en mugg där det står "Världens bästa fröken" och den var fylld med Ahlgrens bilar och så ett minidoftljus som luktar gudomligt gott utan att vi ens har tänt det :)


I onsdags var det premiär för Jurassic World. Jonas och jag cyklade in till stan och såg den i 3D. Kostnaden för denna kväll blev 60 kr då vi endast behövde betala för läsk och popcorn, vi hade nämligen fribiljetter på biografen, en present jag fick i julas av Brinka SKK. Så nu har vi bara 300 kr kvar i presentkort på SF. Osäker på om de går att använda på bian i Sandviken då de inte är en SF-bio. Vi tar helt enkelt med presentkorten till Skåne i sommar så ska vi nog lyckas gå på bio där och nyttja presentkorten innan de går ut :)
Filmen var kanske inte den allra bästa, men helt klart underhållande precis som sina föregångare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar