onsdag 30 december 2009

Dagen idag

I morse var jag tränare i Limhamns ishall och kan ni tänka er? Den var inte så ruggigt kall som den alltid varit. De hade renoverat där så hallen var snygg och fräsch, man kunde spegla fötterna i sargen så blank den var och dessutom varm och behaglig att vara i =) Helt otroligt! Hade inte så många åkare idag, endast sex stycken. En av dem var inlagd på MAS för gallsten, stackaren. Hon har opererats under dagen så jag hoppas att hon mår bra snart igen.

Åkte sedan ner till Trelleborg där jag träffade en gammal konståkningskompIS, haha =) Hon är så rolig, fyller för övrigt 24 den 1 januari, grattis, grattis!

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, läser bloggar, kollar min mejl, sätter i nya filofaxblad och lyssnar till deras diskussion om hur kalkonen ska tillagas inför morgondagens nyårsfest =)

Gott nytt år till er alla!

P.s. Är det bara jag som blir så glad när jag får sätta i nya blad och skriva in allas födelsedagar och kommande händelser? Rena, oskrivna blad inför året. Wiee! Imorgon kommer en resumé av året som gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar