tisdag 22 december 2009

Testtagning igår kväll i Träningshallen

Så var det då testtagning igår kväll i Träningshallen. Jag var på plats redan 14.10 och allt började 14.30. Jag hade åkare i så gott som varenda test som fanns att ta, båda grundtesterna, basic 1, basic 2, basic 3, fri 1, fri 2, fri 3. Det var bara i basic 4 och fri 4 jag inte hade någon. Vi var dock klara långt före tidsschemat och då kom Jesper in och ville göra fritest 2. På knäckta kängor klarade han allt utom liggpiruetten så det blev rest på den. Om man ser till hur många åkare jag hade och hur många tester som klarades, missades, restades så hade jag 60% som blev godkända, 30% som missade och 10% rester. Det var en relativt bra kväll med tanke på att resultatet brukar vara 50% som klarar sig och 50% som missar. Ja, ja... Man ska inte stirra sig blind på statistiken. Det är svårt att vara nöjd när man vet att de som missat kan elementen egentligen.
Nu går jag på jullov från ishallen och jag kommer inte att se träningshallen förrän den 2 januari. Har jag någon gång varit ifrån träningshallen så länge förr, om man inte räknar sommarhalvåret förstås. Jag ska dock på is innan den 2 januari, närmare bestämt på söndag. Men det är ju inte i den kalla träningshallen då =)

1 kommentar: