tisdag 12 juni 2012

Nya löparskor

Jag köpte nya löparskor förra veckan och fick dem idag. Ett par Nike, som vanligt. Så var tvungen att testa dem ikväll och tog då ett off ice-pass för konståkare. Sjukt jobbigt, men så mycket roligare än träning på gymmet. På gymmet tävlar jag alltid mot alla andra, men förlorar stort, i alla fall tycker jag det. Så ikväll drog jag ut själv med löpning och hopprep som uppvärmning och sedan lite allmän löpskola och uppmjukning på det. Sen sprang jag hem igen och körde ett cirkelträningspass anpassat för konståkare. Alla andra kan säkert också träna det, men jag vet ju vad alla övningarna är till för så kallar det konståkningsträning =) Sjukt jobbigt, men kände att jag tävlade mot mig själv och om jag haft andra med så hade jag vunnit!

Köpte likadana skor som på bilden från Sportamore.
Har även köpt innegympaskor och shorts därifrån. En webbutik att rekommendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar