onsdag 13 juni 2012

Snart konståkningsläger

Snart är det konståkningsläger och jag tränar som bara den för att vara fit for fight alla lägerveckor. Tyvärr har jag ju börjat lite sent så jag lär vara tvungen att träna även när jag jobbar ... Men mina nya löparskor gör mig snabb som vinden och gör att jag tränar grymt bra ;) Ikväll blev det löprunda och efter det en massa styrketräning. Man måste vara stark när man hjälper åkarna, så är det bara. Speciellt när de flesta åkarna är längre än mina 161 stolta cm ... Inspiration hämtar jag från ett gammalt sommarträningsschema och den här tjejen. Klicka in på hennes blogg och gå in på menyn "athleticism". Ibland lägger Jennifer, som hon heter, upp träningsvideor med bra tips =)

Bild lånad här.

2 kommentarer:

  1. Lycka till, kul att dina adepter är nöjda och vill ha Dig tills Du går i pension.

    SvaraRadera
  2. Kul att dina adepter tycker att det är roligt och vill ha dig kvar tills du går i pension.

    SvaraRadera