söndag 17 maj 2015

Jobbsöndag

Förra helgen när jag var nere i Malmö på Skånespetsen, filmade jag en hel del. Alla dessa filmsnuttar har under dagen kollats igenom, antecknats om och lagts in i en egen mapp på min google drive. Nu återstår bara att skriva rent lite anteckningar och även dela med mig av till de tränare som delat med sig av sina anteckningar och filmer till mig. Sharing is caring ♥


När jag kom hem från mitt skåneäventyr var det bara att sätta igång att jobba igen och av en förälder fick jag en oväntad present. När jag frågade varför svarade hon att man kan få presenter utan anledning alls, så fint =)


Ett te som heter Lyckliga stunder. Riktigt gott te och när jag lade det på instagram kommenterade Sofia (min tränarkollega) att hon påmindes om våra tisdagsförmiddagar i Leksand. Jag kan inte annat än att hålla med om att de tisdagarna också var lyckliga stunder.

Jag tog en del småpauser under dagen när jag höll på att sammanställa alla filmerna från Skånespetsen, kollade bland annat facebook. IFK Västerås Konståkning publicerade sitt öppna fotoarkiv på där så under mina pauser tittade jag igenom arkivet och hittade både nya och gamla bilder. Från en tävling i februari förra året fann jag lite bilder på mina åkare. Jag hittade en bild på mig och en åkare i kiss & cry-soffan också och när jag såg bilden tyckte jag att jag såg rejält trött ut. Men så kom jag på att det var den tävlingen då jag vaknade och kände mig lite småkrasslig. När jag väl kom hem visade det sig att jag hade hög feber och det syns tydligt på bilden. Men jag vill inte ha sjukbilder på min blogg så ni får nöja er med nedan bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar