torsdag 28 maj 2009

Kristi Himmelfärdshelgen

Helgen som gick (torsdag-söndag) spenderade Jonas och jag på Trulstorp i Norra Skåne. Jonas bror Peter, med fru Sara och dotter Annie var också på plats. Annie är inte så gammal ännu (endast 9 månader) men har fullt sjå med att lära sig gå. Medan Jonas, Sara och Peter röjde rabatter och fixade fint utomhus, fick jag vara lekfaster åt Annie. Lekar som uppskattades av Annie var att hålla mina händer och gå/springa för att kunna titta på allt, rulla bollen och dra i Lis hår. Jag uppskattade allt vi hittade på, utom just hårdragandet.

Det var fint väder mesta delen av helgen, ett par småskurar lite då och då bara. Jonas och jag var ute och gick en runda ner till sjön som ligger i närheten av huset. Jag tog med mig kameran så klart:

Sjöbergasjön


Jonas vid båthuset


Har älskat förgätmigejer sedan... alltid =)


Min niece Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar