fredag 1 maj 2009

Skylt på Plantagen: "Nu inreder vi ute". Inreda ute...? Utreda ;0)

2 kommentarer:

  1. sv: Hel Li! jätte länge sedan man såg dig sist! Vad gör du nu för tiden? Jag är fortfarande kvar på träningen i alla fall, SM till helgen ,nervöst!! Jag kommer fortfarande ihåg dina pass du hade med oss hihi :)
    kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. sv: haha, jag kommer ihåg att du var jätte sträng, att man hade stor respekt på dina pass, och man vågade inget annat än att ta i och ge 110 %! Kommer också ihåg att du ville vi skulle springa med armbågarna in till midjan :)
    Jag är ganska hård som tränare jag med, men peppar man och bjuder på sig själv samtidigt som man visar sig sträng så är man en bra tränare tror jag!
    Tack så jätte mycket, vi ska alla ge järnet och jag ska försöka filma med min kassa kamera så att jag kan lägga in det på bloggen så fort jag kan.
    Kram Mimmi

    SvaraRadera