måndag 28 juni 2010

Måndag

Man skulle kunna tro att jag inte lever med tanke på den usla uppdateringen. Eller så är det snarare så att det är det jag faktiskt gör, haha =)

Hela helgen har gått åt till att tömma och städa Jonas och min lägenhet. Mina föräldrar har hjälpt mig hur mycket som helst, för att inte tala om min lillebror! Jag frågade honom i fredags om han skulle kunna hjälpa till och det ville han gladeligen. Eller ja, han sade att han hellre var iväg och gjorde saker än satt hemma. Han var med hela lördagen fram till 22 och sedan hela söndagen lika länge. Han är 16 år gammal och supersnäll. Någon tjej som är intresserad så har han telefonnummer 070- ... nej, skojar bara. Inte snällt att lägga ut en kontaktannons till honom kanske.

Apropå att jag lever, så är träningsvärken i armar och rygg ett hett bevis på det, så också de 5-6 blåmärken jag har på armar och ben =)

Jag hann med att fira midsommar också. Sill och ägg, dock ingen nubbe, jordgubbar med grädde till. Traditioner tummar vi inte på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar