fredag 18 juni 2010

Torsdag 17 juni

Under gårdagen var Jonas hos sina föräldrar hela dagen. Han hann med en tripp till Svaneholm och sin sista twinrix-spruta. Vid femtiden anslöt jag och strax efter kom Peter (Jonas bror). Lennart och Cecilia stod för ustökt middag och efterrätt. Underhållningen stod Annie för (Jonas brorsdotter som snart fyller 2 år). Efter trevlig middag och efterrätt åkte vi till mina föräldrar så att Jonas kunde få sin födelsedagspresent där. Han trodde säkert det var den sista födelsedagspresenten för i år men i bilen på väg hem fick han min sista present, en ny klocka. Det var en sån svart som är så populär just nu och Jonas har spanat på sådana tidigare. Kan vara ganska bra att ha ett armbandsur i plast när man är i värmen i Hurghada. Är det plast blir det ju inte lika hett som ett armbandsur i metall kan bli.

Ikväll har jag beslutat att det ska bli kladdkaka. Jag har velat ha hela veckan men det har inte blivit av ännu. Så ikväll när vi tittar på film SKA vi ha kladdkaka att mumsa på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar