fredag 27 augusti 2010

Cykeltur

Idag har jag varit ambitiös till tusen! Jag cyklade till Clas i sjön, en tur på ca 7 km. Jag tog den på ca 25 minuter, inte helt uselt eller hur? Väl där inhandlade jag de sladdar som jag behöver, en strömsladd till den externa hårddisken och en överföringssladd till kameran. Lite annat smått och gott som ny diskborste, pappersnäsdukar och ett litet fat att lägga tesilen på följde också med. Sedan blev det en runda inne på Kicks där jag köpte nagelvårdsprodukter. Träffade en av mina åkare där inne och hon tipsade om en parfym från Dolce Gabbana som luktade jättegott! (Jonas, den kommer att skrivas ner på en lista till dig som du har med dig i tax free-shoppen när du är på väg hem). Efter en sväng inom Lager 70 hittade jag en riktigt snygg kofta! Den blir perfekt att mysa i i höst/vinter. Visserligen skulle jag kolla in jeansutbudet men tror det får bli en tripp till Borlänge och Kupolen istället.
Egentligen borde jag ha ett höstlöv med tanke på de senaste veckornas väder.
Men är det augusti fortfarande så är det och därför en fjäril!
Bild lånad här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar