måndag 30 augusti 2010

Helgen som gick

I helgen var jag iväg på sammandrag i Hudiksvall med ett helt gäng av mina åkare. Det blev x antal timmar i skridskorna, men det var det värt bara att man fick träffa så många tränare från distriktet, knöt en massa nya kontakter och det är alltid skoj. Min kollega, som jag ska arbeta med under säsongen, är på samma våglängd som jag själv är i fråga om träning och träningsupplägg så det känns fantastiskt bra! Vi bodde självklart på Hotell Hudik som ligger ett stenkast från ishallen och det är alltid lika härligt med hotellfrukost. Vem gillar inte hotellfrukost?

Idag låg det ett jättekuvert i brevlådan. Min mor hade skickat upp min trenchcoat som jag glömt nere i Skåne. Tack så mycket =) Med tanke på att det verkar gå mot höst redan i augusti här uppe i Dalarna så lär jag snabbt börja använda den.

Som jag berättade i mitt förra inlägg så var jag iväg på Clas Ohlson och inhandlade överföringssladd till kameran, så här bjuder jag på en bild från förra veckan när jag hade finbesök från Skåne =)

The blonde ones, right ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar