torsdag 30 augusti 2012

Mitt augusti 2012

Så var snart augusti månad till ända och det har hänt massor!

* Första två veckorna var det ju OS, så det försökte jag följa så mycket som möjligt.
* Jag började mitt nya jobb i Brinka Sandvikens Konståkningsklubb. Under vecka 33 hade vi dagläger (se sidan 44) där så fullt upp!
* Vecka 34 var det dags för sammandrag där jag som elitombud fick stå för planeringen. Vi hade även mål- och visionsmöte för Brinka Sandvikens Konståkningsklubb och det är fantastiskt att jobba i en förening där alla vill så mycket!
* Vecka 35, vilket är nu, så har jag inte kunnat jobba i ishallen då jag självklart blev förkyld efter att ha träffat massa folk på sammandraget. Men jag har jobbat på lite hemma istället med att planera scheman och grupper på isen när säsongen sätter igång nästa vecka, kallat till tränarmöte och strukturerat upp säsongen 2012-2013, planerat in basar och bjudit in distriktets föreningar till denna ...

Jag har hållit mig à jour med verkligheten också genom att läsa nyheterna och språkbloggen. Språktidningen damp ner i brevlådan denna vecka vilket jag tyckte var väldigt lägligt eftersom jag är förkyld och inte orkar koncentrera mig på jobb värst länge i taget. För övrigt borde jag inte jobba alls när jag är förkyld, men det är svårt att låta bli för det är ju så kul! =)

Jag är tyvärr inte med på bild eller i text i Annonsbladet, men jag var i alla fall med på daglägret. Ni kan ju gissa vem det är som sagt till åkarna att det är mycket snyggare att träna i strumpbyxor och kjol/klänning än i svarta tights. Ja, det är jag ;)

1 kommentar:

  1. Bra reklam att tidningen skriver, men varför passar man inte på att presentera Dig som huvudtränare i klubben, när man dessutom nämner att Stina är en av huvudtränarna, frågan poppar upp vem är då den andra.

    SvaraRadera