fredag 3 augusti 2012

Mycket snack och lite verkstad

Så har det i alla fall känts denna sommar. Jag börjar jobba i Brinka Sandvikens Konståkningsklubb på måndag, men hela sommaren har bestått av en massa planerande inför den nya säsongen. Tidigare gjorde jag i princip allt på egen hand, men nu ska jag få kollegor att samarbeta med på ett helt annat sätt och det ska bli så roligt! Så under sommaren har jag haft en hel del kontakt med folk i Sandviken, men oavsett hur roligt jag tycker det är att planera för saker så föredrar jag att jobba. Så denna helg är jag i Valbo och håller i instruktörsutbildning grund för konståkningstränare och på måndag är det således dags för möten och bestämmande av hur säsongen ska läggas upp plus säsongens första träningspass. Äntligen!!

I måndags förmiddag kom Jonas och jag hem efter en vecka på Rhodos. Det var riktigt skönt att vara iväg, inget internet på en vecka, bara en massa läsande av nya pocketböcker, utflykter och så klart grekisk sallad =) Bilder lär dyka upp här så småningom och eventuellt lite recensioner på de böcker jag läste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar