lördag 16 januari 2016

En kategori klar i Läsutmaningen

Som jag skrev om för ett par veckor sedan har jag antagit Läsutmaning 2016 och hade ju påbörjat en bok (Drömhjärta). Ikväll läste jag ut den, publicerade det på mitt instagramkonto och skrev ett par korta rader om vad jag tyckte om boken.

Utläst! Riktigt bra bok som jag varmt kan rekommendera. Långsamt skriven och tar sin lilla tid att komma in i, men riktigt bra ändå. Är ju alltid intressant med perspektiv på Kuba som jag inte har så bra koll på så en roman med mervärde. Tack, Cecilia Samartin!

Boken faller under kategorin "en bok som jag äger men aldrig har läst". Det var den kategorin jag tänkte att boken förmodligen skulle hamna under och det gör den också. För att hålla koll på alla kategorier och vilka böcker jag läser funderar jag kring att skriva ner alla kategorier i ett dokument och skriva in alla böcker i det dokumentet. Jag gillar ju att skriva saker för hand, men i detta fall är det nog enklare med ett dokument i datorn. Jag kan ju alltid skriva ner det snyggt för hand senare.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jonas och jag har haft en lugn dag hemma och jag har följt mina adepters tävlingsresultat i Sandviken och Sundsvall. Och det har gått riktigt bra!
Resultat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar