torsdag 29 januari 2009

FRISK!!

Eller.... Jo, någorlunda i alla fall. Jag stod på isen som tränare igår och det gick hur bra som helst! Fast... min röst är inte vad den brukar vara så mina åkare hörde inte mig när jag ropade på dem. Tur att de är så uppmärksamma att de ser när jag står och tokvinkar på dem =)

Ska snart iväg på föreläsning i två timmar *suck*

Bilden visar hur alla klassrum/föreläsningssalar ser ut där vi studenter vistas på Orkanen. Grått i taket, gråvita väggar, svarta stolar, gråa bord. Ibland är dynorna på stolarna i den spännande färgen organge! Ser ut som en fabrik eller de lagerlokaler jag har arbetat i under sommarloven. Inspirerande.

1 kommentar:

  1. Haha det var en riktigt bra bild. Snacka om att göra en dundertabbe att bygga nytt och göra det SÅ tråkigt! Bra att du e friskare.
    kram

    SvaraRadera