tisdag 27 januari 2009

Presenter



Glömde ju berätta om mina födelse-
dags-
presenter. Även om vi inte firade min födelsedag som planerat i söndags så kom ändå Jonas föräldrar hit med presenter till oss. Jonas fick sin examenspresent och jag fick min födelsedagspresent som bestod av två biljetter till Slagthuset när Fredrik Lindström ska uppträda där. Jonas bror Peter med fru och barn var i Malmö i söndags så de svängde inom vår lägenhet och lämnade också presenter. Jag fick 6 st tumblerglas som passar ihop med vinkaraffen från Eva Solo som jag fick i julklapp och Jonas fick en superfin skål formad som ett lönnlöv.

Mina föräldrar var och hälsade på oss igår kväll så då fick vi presenter igen =) Jonas fick en reservoarpenna i examenspresent som ska graveras in. Jag fick två kulspetspennor som också ska graveras in, två supersnygga underlägg i ek, en ny mascara (Lancôme), två st whiskyglas i glaskollektionen Line, har sedan tidigare vinglas i samma serie, fina blommor samt presentkort till en ny mobiltelefon =) Så snart kommer inte ett par av mina åkare att säga att jag haft samma mobiltelefon sedan jag började träna dem för 5 år sedan. För övrigt är min mobiltelefon endast 3 år gammal, men det ska bli skönt med en ny. Den jag har sjunger på sista versen.

Tack så mycket för alla presenter, Cecilia, Lennart, Sara, Peter, Annie, Fia, Jesper, Mor, Håkan och Amadeus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar