tisdag 27 januari 2009

Sjukling

Så tråkigt det är att vara hemma och vara sjuk. Blev sjuk i helgen så jag kunde inte ha mitt födelsedagsfirande. Det blir till att hitta en annan helg, vilket inte är det lättaste. Det känns som att supermånga fyller år i januari, jag, min far, min moster, Jonas brors fru. Det kanske bara är i min familj som man har en förkärlek för januari. När jag gick i skolan var jag alltid den enda och ser man på det statistiskt så föds det flest barn på våren. I vilket fall som helst så har jag sovit mest de senaste dagarna. Har sovit så pass mycket att jag fått ont i ryggen... Det kanske är ett tecken på att jag börjar bli frisk, kroppen vill kanske röra på sig =)

Min diet de senaste dagarna. Hallonkräm, banan, Kan Jang, c-vitamin, vatten, Ipren och Senega. Inte konstigt jag tappat 1,5 kg på tre dagar. Jonas lagar dock god middag till mig varje dag så jag får i mig annat också än ovanstående. Igår hade vi kycklinggryta med råris och grönsaker. Supergott!

Ser ni vad jag hittade i kylen?! CHOKLAD =) Välkommet tillskott i min diet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar