tisdag 17 februari 2009

Alla hjärtans dag

Som alla lördagar skulle jag upp tidigt för att vara i Träningshallen kl 08.00 för att träna mina tävlingsåkare. I vanliga fall är det inte alldeles lätt att komma ur sängen och man går som en sömngångare ut i köket och äter frukost. För en gångs skull hade tidningen också kommit så att jag kunde sitta och läsa den vid frukostbordet. Svenska Spel har haft en kampanj där man kunnat nominera någon i den idrottsförening som man tycker är värd en Alla hjärtans-hälsning. Sydsvenskan hade publicerat alla hälsningarna så för skojs skull ögnade jag igenom spalten för bokstaven B. Döm om min förvåning när det står mitt namn och Malmö Konståkning". Någon har tagit sig tid för att skicka in mitt namn till tackannonsen.se!!! Jag blev superglad förstås och plötsligt kändes inte lördagsmorgonen lika seg längre =) Det står ju inte vem som skickat in mitt namn men jag är ganska nyfiken. Å andra sidan gör det ingenting om jag inte vet, bara känslan och tanken att någon gjort det värmer så mycket! Tack, vem du nu än är!
Alla hjärtans-hälsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar