onsdag 4 februari 2009

Sasha Cohen


Vanligtvis är jag inte inne på facebook men idag släntrade jag in dit och hamnade på en konståkningssida där de nämnde att Sasha Cohen eventuellt ska börja tävla igen. Givetvis var jag tvungen att se efter om det stämde på hennes egen officiella hemsida och visst är det sant att hon ska tävla i OS 2010!! Visserligen säger hon bara att hon har börjat att träna igen och det slutgiltiga beslutet kommer hon inte att ta förrän i sommar. Men visst vore det skoj för alla oss konståkningsfans om hon kommer tillbaka. Hon var min stora favorit och jag var sjukt besviken när jag fick veta att hon lagt tävlingskarriären på hyllan 2006/2007.
Jag vet att man inte ska ropa hej i förväg men
Welcome back, Sasha!

1 kommentar:

  1. Håller med om att Sasha var en av mina favoriter, det skulle vara kul om hon gjorde comeback

    SvaraRadera