söndag 30 augusti 2009

Wild Hogs ikväll

Jonas var iväg hela dagen hos bror sin. Han har lyft så många och stora stenar hela dagen att han beslutat sig för att skippa träningen ikväll. Fullt förståeligt, jag hade också skippat min träning om jag gjort samma sak. I vilket fall som helst innebar det att jag fick en dag för mig själv. Eller ja, jag tränade ju mina åkare mellan 13 och 14 men annars så. Ringde min kära mor för att fråga om hon behöver skor inför hösten, vem behöver inte det? Så nästa vecka (lördag närmare bestämt) så beger vi oss iväg till Skopunkten och provar skor. De har ju alltid erbjudandet köp 3 betala för 2 =)Känner att jag är i stort behov av nya skor! Det tycker nog inte Jonas men så är det!

Kl 21 visar dansk tv2 Wild hogs som vi ska se. Vi hyrde den när den kom ut på dvd för något/några år sedan och skrattade hela filmen igenom. De senaste veckorna har vi dessutom varit sugna på att se den men den finns inte att hyra på Hemmakväll och vi är inte sugna på att betala 199 kr för den. Men ikväll kommer vårt behov att stillas, perfekt med dansk tv2, ingen reklam heller, bara ren och skön underhållning i ca 1,5 timme. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar