måndag 8 november 2010

Helgen

Det har varit fullt ös hela helgen! I lördags var det Leksandspiruetten som gick av stapeln i Tegera Arena. Det var min första hemmatävling i Leksand så det var riktigt skoj =) Vi hade en hel drös med minior c-åkare som tävlade sin första tävling någonsin och det var fantastiskt skoj att se dem åka sina program. De kom alla ihåg allt de skulle göra, så till den milda grad att ett par av dem var färdiga med sina program innan musiken spelat klart. Men vad gör det när de får placeringar och specialpris så gott som allihop? Falukuriren var på plats och deras artikel från tävlingen finns här.

Bild lånad här.

På kvällen kom mina föräldrar på besök och de hade med sig sin kattunge Leroy. Så liten och söt han är, det är alldeles otroligt!! Daniil och Leroy har lekt och kivats med varandra så de ska nog bli bra vänner.

Jonas och jag skypade i förmiddags och jag frågade honom om det var okej att Daniil blir anmäld som kandidat till Falukurirens årliga tävlingen Lussekatt. Vad säger ni?

2 kommentarer:

  1. Klart att Danill skall anmälas till tävlingen, men ta en bild där han istället för en mus har en tomte i munnen. Borde vinna så söt som han är.

    SvaraRadera
  2. Tänk vad begåvad han verkar den där Leroy som t o m kan kommentera på internet. Jättetrevlig artikel och kul för dig att få testa vingarna som huvudtränare - jag är säker på att du gör det med den äran! Roligt med så fina resultat.

    Klart att Daniil ska bli Lussekatt!

    SvaraRadera