onsdag 3 november 2010

Testtagning imorgon!

Imorgon är det dags för höstens andra testtagning. Jag var ju i Bollnäs i slutet av augusti i år med fyra åkare. Då gick det hur bra som helst, två nya tävlingsåkare och två åkare som klev upp en tävlingsklass. Imorgon är de betydligt fler än fyra så det blir spännande. Det är samma domare som i Bollnäs och det känns hur bra som helst.

Bild tagen på mina skridskor i våras. Se så blanka och fina de är =)
I helgen införskaffas nya skridskoskydd tillsammans med Sofia. Dessa lila har jag haft ett bra tag och de är nästan helt blankslitna undertill så det är verkligen dags för ett par nya!

Apropå skridskoskydd hade jag två åkare som glömde ta av sig sina skydd innan de gick på isen.
Två vurpor med andra ord, tur de inte slog sig!

2 kommentarer:

  1. sv: tack så jättemycket! :D ja ävning ger färdighet, så det är bara att fortsätta öva :)

    lycka till med skridskoåkningen !

    SvaraRadera
  2. Det har även jag gjort, men jag klarade mig från att vurpa, Bambi på is

    SvaraRadera