onsdag 10 november 2010

Lager 70

Lager 70 i Insjön har renoverat och byggt ut sin butik i Insjön. Mor och jag var där i söndags efter att vi hade handlat på Clas i sjön och fatta hur fint det var!! Hittade en massa grejer som jag kan tänka mig i vinter, bland annat ett par vinterskor och ett par jeans. Sjalar och skärp hade de i massor och hade det inte varit för att de stängde kl 16 och vi var där 15.55 så hade jag kollat in herravdelningen också för Jonas. Man kanske kan hitta något spännande där denna sista vecka innan han kommer hem, en liten present eller så kanske =)

1 kommentar:

  1. Var lite kort om tid men fick iaf med mig två långärmtröjor och en tuff kortärmskofta. Vad jag tyckte var synd var att vi inte hann med iittala outlet, Höganäs keramik har nya fräcka muggar för att inte tala om Arabias Mumminsortiment. Årets julmugg är riktigt snygg

    SvaraRadera