onsdag 13 juli 2011

Idag städar

jag garderoberna och jag är strax klar. Jag känner mig sjukt duktig! Helst av allt skulle jag vilja att någon kunde se resultatet, men Jonas är i Schweiz och kommer inte tillbaka förrän på söndag och min mor bor ju nere i Skåne. Återstår att visa grannen, fast hon vet ju inte hur det såg ut från början. Det vet inte min mor heller, men hon kan nog ana, haha =)

I och med denna städning av garderoberna har jag invigt min finfina ask som jag fick presenter i när jag fyllde år. Den har blivit en ensamma-sockar-låda. Tack vare den har jag idag lyckats para ihop flertalet sockar som låg ensamma på diverse ställen och saknade sin partner.

Det bästa med denna städning att eftersom jag städat garderoberna så nogrannt så innebär det också att jag kommer att kunna flytta bort en av våra Antoniusställningar från sovrummet till vinden =) Mer plats i sovrummet!

3 kommentarer:

  1. Kan mer än väl tänka mig hur det såg ut. Man behöver inte en fin kartong till "ensamma sockan", går lika bra med selleri (plastpåse).

    SvaraRadera
  2. En kul grej med att skicka kommentarer är att se vilket "lösenordet" blir. Helt sjuka, förra fick jag "scupsoff" passar bra till inlägget.

    SvaraRadera
  3. Tack ! :D jag ska bli lärare till barn i förskoleklass och årskurs 1-3 :) ska bli så himla kul!

    SvaraRadera