torsdag 12 april 2012

Glädjetårar

Igår kväll var jag inne i Malmö på Kirsebergs ishall. Mest var det för att titta på träningar med riktigt bra åkare, men A-åkarna hade redan gått av när jag kom dit. Dock var en hel drös av mina fd åkare på isen och tränade och när de fick syn på mig så rusade de verkligen fram till mig för att hälsa. Jag blev så innerligt glad över att se dem att tårarna bara började rinna nerför mina kinder. Kärlek till er!!

Sedan tränade jag ett pass med mina fd hobbyåkare, fick en träning av Daniel som är tränare för dem nu och blev påmind om hur mycket jag älskar konståkning! Idag har jag träningsvärk i muskler jag glömt fanns =)

2 kommentarer:

  1. Hej Li, ja jag hörde om ditt besök, och om tårarna :-) Stämmer, vi ser inte tjejerna åka så mycket nuförtiden...

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul, missade dig med några timmar, tusan oxå!

    SvaraRadera