tisdag 3 april 2012

Testtagning

Förra torsdagen hade vi testtagning i Leksand. En åkare klarade fritest 2, en fritest 3 och en fick rest på fritest 3. Ett förväntat resultat. Imorgon är det dags igen för ny testtagning. Denna gång hoppas jag på klarade grundtester, några basic 1:or, en basic 2:a och förhoppningsvis någon basic 3:a också.

För övrigt räknar jag ner antalet ispass i LRF-hallen/Tegera Arena. Imorgon är det ett morgonpass på is kvar, en kväll (inte på is för min del) imorgon och så ett ispass på torsdag morgon. Sedan ska jag inte in i ishallen förrän den 21-22 april och då är det bara för att jag håller i en instruktörsutbildning grund. Så skönt! Missförstå mig rätt, en konståkare vill egentligen alltid vara på is, det är mest alla kläder (underställ, täckbyxor och fleecejacka) som jag ser fram emot att slippa ta på mig på ett par månader.

Uppdatering 8/4: det blev tre godkända grundtest fri, en godkänd grundtest basic, en rest på 1A på fri 2, men tyvärr ingen basic 3a som var det jag hade hoppats mest på. Aja, nya tag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar