fredag 16 januari 2015

Affisch till Brinkaskäret

Som ni vet är jag oerhört stolt över de konståkare jag tränar och nästa helg är det dags för Brinkaskäret i Jernvallens ishall.
Förra söndagen hade vi en av klubbens inofficiella fotografer på plats som tog bilder på våra åkare. Hon är tränare och åkare i Brinka och hon har också en blogg. Nu länkade jag inte till startsidan utan till hennes konståkningsinlägg. Men för den intresserade har hon även en egen häst vid namn Chaf som hon tävlar i hästhoppning med. Tror bara det är hästhoppning, men kan vara lite dressyr också. Klicka in under Chaf på hennes blogg så ser ni även fina hästbilder.

Nåväl, resultatet av Mayas fotograferande blev till en affisch, som jag tyckte blev superfin:
 
Mina stjärnor ♥
Josefin, Maja, Mollie, Stina, Elin, Pim, Lovis, Agnes, WIlma, Molly A, Lissi och Molly J-Å
 
I veckan kom tidningen på besök till Jernvallen och gjorde ett litet reportage inför denna helgs kommande tävling i Uppsala, A-DM. Brinka har två konståkare som ska tävla, en av dem ser ni i detta reportage på Arbetarbladets hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar