tisdag 27 januari 2015

Blandad kompott

Den senaste veckan har det varit fullt upp. Jag fyllde år förra veckan (bilder kommer), vi fick vår sista möbel från Ikea. Men det har Jonas varit snabbare än mig att blogga om så om det kan ni läsa här. Jag var på Jernvallen hela helgen då vi arrangerade Brinkaskäret. Vi fick en del placeringar, vilket var positivt. Annars har vi inte gjort så mycket, vi började visserligen titta på en ny serie på Netflix igår, Homeland. Den har fått väldigt bra kritik och jag ville gärna se ett avsnitt tidigare ikväll, men Jonas ville se något hjärndött efter en tuff dag på jobbet så vi såg Cubic. Den var lite för hjärndöd för min smak, började kolla Facebook på mobilen och nyhetsflödet i appen Svenska tidningar. Aja, vill ni se hjärndött så kolla på Cubic, vill ni se något riktigt bra kan jag rekommendera Marco Polo (finns på Netflix, betyg 8,3 på Imdb). Homeland krävs det ett par avsnitt till innan jag kan rekommendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar