tisdag 6 januari 2015

Lediga dagar

I lördags var jag ju på tävling i Borlänge och söndagen skulle jag ha varit i ishallen under förmiddagen, men då jag varit småkrasslig hela veckan så kulminerade den i att jag knappt kunde prata i söndags morse. Träningen ställdes således in och jag har varit ledig i snart tre dagar. Dessa lediga dagar har ägnats åt att tvätta en del maskiner tvätt och att jag tagit tag i min klippbok och klistrat in artiklar som legat och väntat på inklistring sedan ca 14 år tillbaka:

Mittuppslaget från Trelleborgs Allehanda 9/6-2001 fick jag in på ett mittuppslag i min klippbok.

Baksidan av mittupplaget. Studentreportaget tog sammanlagt upp fyra sidor. Riktigt roligt att ha det samlat i klippboken. Återstår att samla in alla andra artiklar från 2006 och framåt och sätta in kronologiskt också ...

Hittade en bild på tvillingarna också från A-DM 2003 när jag klistrade in mina egna bilder från A-DM 2002 och 2003. Den 18-19/10-2003 arrangerade Trelleborgs KK A-DM, men det stod i helgens TA att TKK aldrig tidigare arrangerat A-DM:
Men det gick bra för trelleborgarna, fem medaljer sammanlagt. Härligt jobbat!

Och Jonas testade sitt fotbad han fick i julklapp av sina föräldrar, denna gång enligt instruktionsboken så nu spilldes det inte ut vatten överallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar