söndag 4 januari 2015

Tävling i Borlänge

På nyårets första helg var jag på tävling i Borlänge med åtta åkare, men innan dess skjutsade Jonas och jag Linda och Jörgen till tåget i Gävle för de skulle åka hem igår. Jag hade räknat med tidig morgon då det var tävlingsdags, dock inte med att klockan skulle stå på 05.30. Men allt gick bra och jag blev hämtad 07.45 av en förälder så åkte vi till Borlänge.

Tävlingen gick bra och det var kul att vara med på stjärntävling då det var ett bra tag sedan. Tror inte jag varit på stjärntävling sedan förra säsongen så det var på tiden. Nästa gång är det hemma i Sandviken då vi arrangerar Brinkaskäret.
 
Två bilder från dagen i Borlänge:
 
Småttingar i minior C2 och minior C3.

Alla ungdomsåkare och så fastnade även min tränarelev för dagen och jag på bild =)
I samband med att denna bild togs träffade jag två föräldrar från Leksand, Monica (som tagit bilden) och Ramona (mamma till Ruxandra). Riktigt roligt att stöta på bekanta och jag fick veta att Ruxandra tävlat sin första tävling någonsin denna helg. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar