måndag 27 april 2009

Ny dörr

Vi ska få säkerhetsdörr insatt i vår lägenhet idag. Äntligen kanske man slipper att dörren gå upp när tidningsbudet trycker in tidningen i brevinkastet. Det har visserligen bara hänt en gång någon gång i somras. Jag vaknade av att jag hörde en massa prat i trappuppgången. Så jag gick upp för att kolla vad det var för oväsen och döm om min förvåning när ytterdörren stod på vid gavel! Sedan dess känner vi alltid en gång extra på vår ytterdörr när vi ska iväg eller innan vi går och lägger oss för kvällen.
I vilket fall som helst så har de som ska byta våra ytterdörrar hittills endast monterat upp en ny dörr och halva dagen har redan gått *suck* Sedan vet jag inte hur det blir med posten idag, vi har inga postboxar ännu... Men det kommer väl det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar