söndag 11 oktober 2009

Elitserietävling 3 & 4 och skogspromenad

Jag har spenderat en hel del timmar i ishallen denna helg. Ela, Laco och Anneli har varit iväg på tävlingar. Ela i Kungsbacka med Izabell, enligt uppgift från Hanna så åkte hon ett bra kortprogram: Jag har kollat in resultatlistan och Izabell slutade på plats 16. Aylwin har varit i Uppsala och tävlat men tyvärr finns inget resultat att finna på deras hemsida, tur att vår klubb gjort om sin hemsida och där finns resultatet länkat. Jag såg honom träna i fredags morse och då såg det riktigt bra ut =)

När jag varit fri från ishallen har Jonas och jag inte hittat på så mycket i helgen. Jonas har varit förkyld, vilket inte var helt otippat att han skulle bli då jag blev dunderförkyld förra helgen och börjar väl först nu att bli kurant. Vi var dock ute i skogen en runda i eftermiddags, härligt med frisk luft! Dock bara tre kilometersrundan, man orkar inte så mycket mer när man just varit sjuk.

Bjuder på en bild från vår skogspromenad. Titta och njut! Hösten är så vacker med alla färger. Det syns kanske inte så bra på denna bild, jag hoppas att vi kommer att kunna ta oss ut i skogen igen så vi kan få bättre bilder med fler färger.


Kolla gärna in Malmö KK:s nya hemsida, riktigt snygg tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar