fredag 16 oktober 2009

Helgen

Medan jag var i ishallen och hade programträning med mina åkare satt Jonas hemma och tittade på Wolverine. Vi var nere på Hemmakväll i eftermiddags där Jonas hyrde tre filmer som han kan titta på i helgen när jag är uppe i Landskrona på tävling. Han tjuvstartade dock idag med nämnda film. När jag kommer hem imorgon kväll efter en heldag i Landskronas ishall ska vi titta på Gospel Hill. Julia Stiles är ju med och hon är något av en favorit sedan flera år tillbaka. Det började med 10 orsaker att hata dig och fortsatte med Save the Last Dance och många fler. Gillar henne skarpt så både Jonas och jag hoppas på en toppenfilm imorgon kväll.

Ida på Nya Zealand tävlade ju i veckan som gick och hon slog sitt personbästa med nästan 7 poäng! Bra jobbat =) Malin tävlade ju i Istanbul och hon slutade på en åttondeplats. Jag har inte kollat på "judges scoresen" så jag vet inte vad hon klarade i sitt program, men en åttondeplats på JGP-tävling är ett bra resultat.

Ha en fin helg allihopa och skicka varma tankar till mig som är i en ishall hela helgen ;0)

2 kommentarer: