tisdag 5 januari 2010

Godmorgon-juice

När jag var hemma hos mina föräldrar över jul och nyår hade de varit snälla och köpt Godmorgon-juice till mig. Jag drack dock inte upp den hemma hos dem utan fick ta med den hem till mig och Jonas istället. Häromdagen när jag hällde upp det sista satt jag och läste lite på förpackningen. Vid korken på diverse förpackningar, om det så är Pucko, mjölk eller juice, brukar brukar det stå något i stil med att om det klickar till när du öppnar förpackningen så är det ingen som har öppnat den sedan den förpackades, ni vet säkert vad jag menar. Men på Godmorgonjuiceförpackningen står det "Förseglingen obruten garanterar förpackning. Vrid för att bryta" ... Say what?!

Apropå juice så finns det olika företag som lanserar sina juicer med ordet jos. Helt korrekt egentligen =)


Bilden är hämtad från Arlas hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar