tisdag 5 januari 2010

Vad är det för dag? – Tisdag. Jonas ska jobba idag kl 12-19. Han fick bara en dag ledigt men alltid bra att jobba ju. Själv ska jag väl titta på Arbetsförmedlingens hemsida för att se om det finns några kul jobb att söka. Ska vara tränare ikväll, förvånande? Inte direkt ...

Är sängen bäddad eller obäddad? – Bäddad. Jag bäddade medan Jonas diskade efter frukosten.

Vad har jag ätit för frukost idag? – Värmt bullar i micron som jag haft edamerost på och druckit te till. Jag köpte edamerosten innan jul men jag kommer att ha kvar den fram till februari eller något, är ju bara jag som äter av den.

Dagens frisyr? – Inte bestämt än. Funderar på fläta och hästsvans till ikväll dock. Samma som igår kväll men vad gör det?

Dagens outfit? – Brun manchesterkjol, bruna strumpbyxor, lila långärmad tröja och vit cardigan till.

Idag rekommenderar jag? – Hmm ... Klä dig varmt om du bor i Malmö och du ska vara utomhus. Svinkallt!!

Detta ska jag göra nu? – Sminka mig och sedan ska jag läsa klart tidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar