torsdag 13 oktober 2011

Ännu en 1A

Igår kväll var nog den bästa träningen på ett tag, ni vet så man bara är inne i ett flyt som bara fortsätter. Det började med möte med skridskoskoleledarna och de hade en massa idéer om träningsupplägg etc. Sedan var jag uppe i gymmet med våra yngre förmågor, som de tränade på och de har blivit grymt starka! 19-20 hade jag våra miniorer och ungdom C-åkare. Matilda klarade axel och inte bara en utan 6-7 stycken!! Så fortsatte jag med våra äldsta åkare och hade även tre tjejer från Orsa på besök. Fart och fläkt under hela träningen och Fanny, Elsa, Tove och Katja åkte sina program felfritt =) Så sjukt kul så jag ville knappt gå hem även om jag var helt slut.

Dessutom vann Leksand över Södertälje hemma med 7-2. Bara bra grejer =)

1 kommentar:

  1. Ja, vilken glädje när allt bara flyter på, helt ofattbart att alla gör bra ifrån sig samtidigt. Önskar lycka till på kommande tävlingar.

    SvaraRadera