tisdag 25 oktober 2011

Språktidningen har skaffat en blogg

Som de flesta av er redan vet, prenumererar jag på Språktidningen. För ett par veckor sedan startade de en språkblogg och så klart har jag lagt till den på Bloglovin' för att hålla koll på varje inlägg. Måndagar är nyordsdag, men varje dag finner man något intressant att läsa, i alla fall jag. Bara ett litet tips till alla er språknördar där ute, bloggen finns att läsa här.


Bild lånad här.

Nu när jag var inne på Språktidningens hemsida upptäckte jag deras slogan, "Språktidningen - tidningen i en ordklass för sig". De har kanske haft den länge, men det var först idag som jag upptäckte den. Väldigt lustig slogan tycker jag, dock står den endast på deras hemsida.

1 kommentar:

  1. Betalar väl prenumerationen igen så snart jag får inbetalningsavin. Synd att de inte har mer att läsa på hemsidan.

    SvaraRadera