söndag 21 oktober 2012

Söndag

Så var det söndag igen och arbetsveckan har börjat. Jag åkte från Leksand vid tretiden i eftermiddags för kvällsträning i Sandviken kl 17-19.30. Det är alltid lite smådrygt att åka till Sandviken söndag eftermiddag, men å andra sidan är jag hemma igen torsdag kväll. Så jag får nästan fyra dagar hemma, i alla fall känns det så. Det är i alla fall väldigt skönt att jobba som jag gör i Sandviken. Jag får gjort så himla mycket mer på kortare tid än vad jag fick när jag jobbade varje dag i Leksand.

Ikväll tog jag märken med småtjejerna. Alla fyra klarade märke 4 och halva märke 5. Hann inte med bågarna på märke 5 så därför har de bara klarat halva märket =) Men nöjda vad de små liven i alla fall så det var roligt.

Fick mejl ikväll om att en åkare från Stockholm kommer till Sandviken och tränar på höstlovet, samma åkare som alltid åkte till Leksand när jag jobbade där. Kul!

Jonas har tagit bilder på vår lägenhet och lagt på sin blogg. Allt är, som han skriver, inte helt klart ännu. Bilderna kan ses här.

1 kommentar:

  1. Kan nästan se småtjejerna framför mig, det är lycka att klara skridskomärkena.
    Grattis till att "Din" åkare följer efter Dig till Sandviken. Men då blir det kanske mer timmar den veckan, kan vara svårt att åka iväg på torsdagen om Du har åkare som åkt tll Sandviken för att träna för Dig. Men som sagt det blir ju ett undantag en vecka.

    SvaraRadera