fredag 23 november 2012

Föräldrar på besök i Sandviken

Mina föräldrar var på besök i Sandviken i veckan. Så nu har jag hunnit turista mig i Sandviken med omnejd jag också =) Hittat ett mysigt kafé, Sally & Enok, god och prisvärd mat och fika. Var på Gysinge bruk och handlade i hemslöjdsbutiken. Hela Gysinge bruk var dessutom ett naturreservat som jag garanterat tänker besöka när det är lite mysigare väder. När vi var där var det typiskt novemberväder och jag tyckte ändå det var vackert! Kanske man ska ta sig dit mitt i vintern också, om det blir någon snö förstås. En vända på Högbo bruk hanns också med där vi fick en lång pratstund med Smé-Johan och hans kollega Niklas. Riktigt skoj och jag tänker ta mig dit inom det snaraste och ta mig en titt på Johans ringar igen. Otroligt snygga! Tyvärr har jag ingen bild utan ni som är nyfikna får se min ring live, när jag nu väl kommer att inhandla den.

Mina föräldrar hann förstås med en vända på Jernvallen också och såg när Brinka-åkarna hade träningstävling. Ja, Stina och jag ska jaga på dem ännu mer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar