fredag 9 november 2012

Fredag

Kom hem från Sandviken igår kväll och i helgen är det tävling i Leksand. Jag ser verkligen fram emot tävlingen och det sade jag till åkarna på träningen igår. Jag brukar se fram emot tävlingar, men det är inte så att jag brukar berätta det för åkarna. Men igår kände jag att det var läge och deras förvånade miner var obetalbara! De är nog inte vana vid sådana uttalanden från en tränare, haha.

Snart kommer Jonas hem från jobbet och hela lägenheten är färdigstädad och jag har hunnit med att tvätta fem maskiner tvätt idag. Nice!

Ser fram emot fredagsmiddagen med Jonas ikväll, får se vad han har handlat. Mise längtar nog också tills Jonas kommer hem. Han gillar inte att jag flänger runt hela lägenheten med dammsugaren varje fredag.

1 kommentar:

  1. Kan inte merän hålla med om att Ditt ordspråk passar in på Dig. Bo på annan ort hela veckan och ändå tillbringa första lediga dagen i veckan med att städa.

    SvaraRadera